https://informacje.ciekawe.pisz.pl

zdrowy tematyczny poradnik

praca

Delegacje – co trzeba wiedzieć

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas dotyczą. Jeśli wyjazd jest jedynie na kilka dni nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby realizować pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas wiązać, dotyczyć. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane lub nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria jakie są organizowane przez: dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.